T.R.Ö.T.T.

Jag är verkligen alldeles för trött för att vara vaken just nu och inget kan jag egentligen göra åt det eftersom jag behöver plugga till provet. Men sen så är det ju hela den grejen att jag inte kan förstå vad det är jag läser jag kan knappt stava mitt namn (hela detta inlägg har blivit rättat ett antal gånger innan det lades upp). Så jag ska nog faktiskt lägga bort datorn, gå och lägga mig och imorgon ändå skippa min sovmorgon för att fara till skolan med ett gulligt leende på läpparna och fråga min lärare om jag kan få skjuta upp provet en vecka till (även fast detta prov faktiskt redan är uppskjutet, det skulle gentligen ha gjorts för typ 2 veckor sedan men då var jag sjuk) då jag helt omöjligt kan göra provet imorgon. 
Vi kan ju som inte göra så mycket åt det nu om vi säger så. Och det finns dom i min klass som har fått skjuta upp omprov nu typ förra veckan, det var i och för sig ett annat ämne men min lärare i historia är himla snäll så kanske om jag har tur.
Nu gör jag det, skiter i det och går och lägger mig helt enkelt så får vi ser hur det går för jag kommer hur som helt inte kunna lära mig något mer nu så trött som jag är.
Godnatt, igen.
På tal om inget, detta var vad jag åt mellan föreställningarna och det var huuur gott som helt! Förstår inte varför jag inte köpt det tidigare, typ himmelriket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0