Himla roligt.

Så sjukt nice! Kom hem och då visade det sig att internet är tillbaka igen! Så nu blir det till att plugga himla massa och följa upp på det serier som jag halkat efter med. Känns himla härligt!
Om typ en timme ska jag börja dra mig mot stan. Tänkte att jag ska testa köra min mopped för första gången detta år, får hoppas att den inte kommer strula men den var väldigt snäll mot mig förra året, strulade bara ett par gånger en lite stund innan den gav med sig så kan ju hoppas på samma sak iår.
Men nu ska jag bara njuta av att ha tillbaka internet. Utan det är man mer lost än vad man faktiskt kan tro. Man tänker att självklart kan jag klara mig utan internet några dagar men när det verkligen händer vet man inte riktigt vars man ska ta vägen haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0