Nu ger vi järnet!

Har idag gjort tre uppgifter till skolan. Fick en sådan där känsla av att bara sitta och jobba med det, men mitt i pluggandet ville mamma ha hjälp att plocka ur några skåp och så så då försvann den känslan och har ännu inte kommit tillbaka.
 
Jag och Amanda satte oss ute i solen idag också under lunchen och bara sög åt oss av solljuset. Känner redan hur jag fått lite färg på armarna. Tydligen är det ju vårsolen som tar mest. Ingen aning om varför men så är det verkar det som haha.
Kanske att vi sätter oss ute imorgon en stund också då det ska vara ännu soligare och vi har hål mellan 13 och 14 då det ska vara kring 20 grader och klar sol. Himla härligt! Det känns ju som inte allt för dåligt med ett sådan väder. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova tror jag faktiskt, är himla trött och behöver verkligen sova. Imorgon efter skolan kommer att spenderas med att plugga och städa, men mest plugga hoppas jag ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0