Härligt!

Idag är det fredag, hur härligt? 
Sitter vi ett fönster i skolan med solen lysandes på mina ben. Det är typ hur varmt som helst! Men lektionen slutar om en liten stund. Tror inte det kommer bli att sitta ute idag då Amanda är hemma med nackspärr. Himla synd. 
Egentligen borde jag sitta med massa läxor just nu men det känns bara så himla tråkigt! Har fortfarande inte fått tillbaka den där känslan som jag hade en stund igår oturligt nog.
Men ska faktiskt tvinga mig själv att jobba lite nu dom sista tio minuterna så får vi höras senare. Ska ner på stan en snabbis efter skolan och sen är det ju som jag sa igår städning och pluggning som står på kvällen schema.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0