Tack och hej.

Just nu känner jag lite att jag hatar värme. Missförstå mig inte jag älskar solen men just nu är det lite för mycket. Bara man lyfter på armen så blir man alldeles varm och äcklig. Skulle fatkiskt vilja ha en dag då det regnar, en liten paus sen så kan då få bli sol igen några dagar sen en paus. Det behöer i och för sig inte regna, det kan ju bara vara moln också men då blir det inte ritkigt lika svalt på något sätt som om det regnar, det blir lite kvavt om ni förstår vad jag menar.
Men serriöst när det är så här soligt ute så försvinner all (i alla fall min) ork. Det är himla jobbigt att röra på sig, vara still eller något annat. Att ta en kall dusch är ju om man tänker efter ganska nice för då får man bli lite nerkyld haha.
Men oj vilket inlägg! Jaja, ska typ slå på en film eller något. orkar som sagt inte göra något alls nu. VI får höras imorgon. Ska eventuellt till yran då, men bara kanske, måste ju spendera min tid åt pluggning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0