Pluggar på hamnis.

Fick av någon anledning för mig att mitt teaterrep skulle börja klockan 5 men när jag väl kom fram till hamnis var ingen här och bestämde mig då för att kolla min mail där det står att vi börjar 18.30... Så nu sitter jag här alldeles ensam, eller alldeles ensam är jag väl inte då jag tog med mig naturkunskapsboken så jag kan pluggeliplugga till provet som jag har på onsdag.
Är det bara jag eller tycker ni också att det är svårare att koncentrera sig på skolarbetet när ni sitter hemma med en dator som distraherar? Så jag kanske får något gjort ändå.
 
jag har tyvärr ingen aning om hur man lägger till en bild i inlägget från mobilen så det blir kanske lite tomt just detta inlägg, men det är bättre än inget skulle jag vilja säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0