Hissen går inte ända upp....

Om lite mindre än en timme börjar jag rulla mot stan för att ha föreställning med min teatergrupp. VI har jobbat himla länge med denna uppsättning och nu är dagen här då vi ska spela upp.
Föreställningen är skriven av oss i gruppen. Fast det är mer som ett kollage och ingen scen har direkt något med någon annan att göra men den är himla knasig och rolig så om någon känner för att den vill se ett virrvarr av knasigheter så spelar vi upp 17.30 och 19.00 i svarta lådan på hamnmagasinet, kulturcentrum. Så kom gärna dit och kolla. Det skulle vara ihmla roligt!
 
Jag kommer ju som sagt vara där från klockan tre så borde fixa något att ta med för att äta då jag kommer vara där i typ 7 timmar haha. Men vi ses där hoppas jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0