1 maj 2013.

For ju som sagt iväg till min vän Amanda igår. Inte för att vi gjorde speciellt mycket "valborgligt" men hade himla trevligt ändå! For dit vid typ halv 8 då gick vi och kollade på brasan och tänkte att "kanske vi träffar någon rolig männsika som vi känner och kan umgås med den" men som vanligt i sådana stora folkmängder så ser man inte en ända männsika som man känner igen. Så vi gick tillbaka till Amanda och tog fram jordgubbar, smälte vitchoklad som vi doppade jordbubbarna i och värmde blåbärspaj. Allt detta åt vi till filmen "svärdet i stenen". Jag som är som jag är hade faktiskt aldrig sett den filmen innan igår men hade väldigt höga förväntningar då jag hört så mycket bra om den, men nja. 
 
Men borde jag faktiskt sova eftersom vi har nationella i engelska imorgon det första vi gör så borde sova så min hjärna fungerar hyffsat, godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0