Spelkväll.

Var hemma hos Ida tillsammans med Amada och Salome tidigare under dagen, men jag och Amanda GICK (vi missade bussen med typ 1 minut...) hem till mig, tack och lov så är det inte spseciellt långt, det tog väl ungefär 20 min att gå så. Men vi for i alla fall hem tidigare eftersom att jag egentligen skulle iväg och gå på fortet ner på stan med Frida och Co. Men det blev inte av ikväll fick jag veta när jag kommit hem på grund av att andra planer krockade med våra så då ska vi göra det imorgon istället är planen nu. Vi får se hur det blir med det haha.
Så kvällen har fått betå av att jag har fotat en ny profilbild till facebook och redigerat den och sedan försökt ta bilder som jag kan använda i min nya header på den nya bloggen. 
Jag har förresten inte så mycket kvar att göra med den nu så kanske flyttar redan i helgen eller så skulle jag tro!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0