Sms VS Telefonsamtal.

Visste ni en sak? Någonting som verkligen får mig att känna mig obekväm är att prata i telefon. Jag vet inte vad det egentligen är, när jag var liten älskade jag det! Jag var alltid den som skulle svara när det ringde. Men det kan i och för sig bero på att jag skulle vara förs ut ur lägenheten, in i lägenheten, om någon kom på besök skulle jag öppna dörren (oavsett klädes, eller ej...) och massa annat. Tack och lov så har jag växt ifrån det och är nu istället tvärtom.
Men tillbaka till telefonen. Det finns bara typ 3 personer jag kan prata i telefon med utan att känna något obehag och det är min mor, min far och Frida. Jag gillar mycket mer sms eller liknande hihi.
 
Detta inlägg var egentligen himla onödigt, men det är mitt i natten, jag är överspeedad och kom bara att tänka på detta ämne.
Men nu måste jag verkligen sova så jag kan vända tillbaka dygnet eftersom skolan börjar på osdag och det är för stunden helt upp och ner.. Så GODNATT!
Jag vet att skinnet är massa slitet runt knappen, men så går det. Jag tycker i alla fall att den är fiiiiin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0