Powernap och juice.

Hejhallå!
Första dagen i skolan efter lovet var det idag. Det var faktiskt ganska trevligt, en av våra kortaste dagar på veckan så det var en bra början. Sen så har jag ju även sovmorgon på onsdagar så det gjorde ju inte saken värre direkt!
Men jag var ändå himla trött när jag kom hem så jag tog en powernap på 2 ½ timme. Det var grymt skönt! Nu är jag däremot helt pigg!
 
Jag har aldrig gillar juice av något slag, det jag har kunnat dricka har varit multivitamindryck, men det vet jag inte om jag kan räkna in som juice direkt. MEN nu har frida fått mig på andra tankar( I alla fall lite). Jag har nu börjat dricka bravo juice, den tropiska. Den är ju i och för sig väldigt lik mutivitamin men det är i alla fall en början!
Så nu sitter jag med ett glas bravo och läser ur min underbara bok som jag lånade på skolan idag. YEEY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0