Öppet hus 24/1 -13

I torsdags hade vi på midgård öppet hus. Hade med min kamera så jag sprang runt och fotade när jag fick tid. Dessvärre så var jag ganska stressad innan vi började spela. Så bilderna är tagna mellan föreställningar och så. Här kommer ändå ganska många bilder från kvällen!
 

 
Vi bland annat rakade Leos hår, fick himla god mat inne i vildmannens resturang, lekte på scenen, vädrade oss vid ett fönster då det efter en stund blev himla varmt och åt vitkål efter att våran sista föreställning var klar och vi ej behövde den mer. Vi kände oss även busiga och bytte profilbild på Amandas facebook till den sista bilden.
Det var väl så det såg ut i stora drag. Men kul hade vi då verkligen!


Kommentarer
Amanda

Nä, fy sjutton som man ser ut!
Men fy fasen vad härlig kväll det var!

Svar: Visst var det!? :D
anna andersson

2013-01-27 @ 18:20:13
URL: http://mandilimanda.blogg.se
Paulina S.

Vad fina kort!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
anna andersson

2013-01-28 @ 12:14:46
URL: http://www.paulinamedp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0