Migränisch.

Sitter på min fotolektion just nu och har typ migrän, det är himla otrevligt kan jag lova.
Men vi slutar om en halvtimme så då kan jag fara hem och lägga mig en stund. Tog även en värktablett när det höll på att bli migrän så den är ganska lugn. 
VI har börjat på ett nytt område nu vilket är att vi ska skriva någon uppsats(?) om etik och lagar. På vissa plan är det helt okej, men just nu, när jag bara vill sova och inte tänka på något annat är det lite småjobbigt. Ska försöka skriva senare. Men vi får se hur det blir med det.


Kommentarer
Amanda

Haha, "Lunchisch" och "Migränisch".
Är detta bara ett sammanträffande? Eller har du någon "-isch" period nu? ;)

Svar: tror jag har en "isch" period eller liknande. Det är bara ett så himla bra ord(?) som man kan använda!:D
anna andersson

2013-01-23 @ 10:04:01
URL: http://mandilimanda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0