Lunchisch.

Har egentligen teaterlektion just nu, den är slut kvart över. Men vi håller ju som sagt på att repa inför öppethus på torsdag så det är lite eget arbete ibland. Just fredagar har vi lite varierande schema. I alla fall denna vecka eftersom vi brukar ha lunch mitt i lektionen men nu har vi en annan lärare som det ibnte gick för. Så vi bestämmde att vi kunde gå och äta när vi ville typ, om vi kom överens med våran grupp. Just nu är då alltså Fanny och Linda(mina gruppmedlemmar) och ätar lunch medans jag sitter i teaterkorridoren och väntar på att Ida och Amanda ska bli klara så vi kan gå och äta också.
Jag, Fanny och Linda bar även 2 skärmar från valhalla(våran "aula") till klassrummet. Kunde aldrig tro att det skulle vara så tungt som det faktiskt var!
Ska skriva lite i veckans loggbok medans jag väntar. 
Så här fin såg min karraktär ut efter att vi provsminkat igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0