I cafeterian.

Skulle sätta mig ner på stolen i cafeterian, gissa vad som hände då? Jag missade och hamnar istället på golvet. Som tur så var det inte speciellt många där som kunde se mitt misslyckande men pinsamt var det ändå hahah. Stolarna är alldeles för små här, man får ju inte plats!
Anledningen till att vi skulle sitta i cafeterian var för att vi har historia och jag ville ha te så då fungerade det ju super!
Har däremot inte ens börjat jobba och vi har haft lektion i typ 40 minuter redan, heheh. Men de tär så tråkigt att jobba med rester och sånt som man inte skickat in. 
Kom även på ganska nyss att alltid ramlar av saker på juste denna historialektion. När jag gjorde illa min hand några veckor innan lovet så var det också på tisdagens historialektion. Denna dag och lektion gillar nog inte mig....


Kommentarer
gogo:P

HAHAHAHAHAH, lyckat Anna!!!! XD

Svar: Som alltid då....:]
anna andersson

2013-01-16 @ 12:24:33
URL: http://www.snoflingaan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0