Hej natt.

Okej, klockan är 3 och jag är fortfarande vaken. What's up with that? Men ska alldels strax gå och lägga mig då det verkligen är på tiden att jag vänder tillbaka dygnet innan skolan börjar på onsdag så jag inte går runt som en zombie eller liknande.
 
Jag har förresten haft den här bloggen sedan 2009  Faktikst så är det det 4 år sedan jag skapade den den 18 Januari, Alltså om 12 dagar vilket är helt stört! 
Men Jag har faktiskt blivit himla less på denna blogg och innehållet och så. Så därför håller jag på att skapa en ny blogg och fixa designen på det och se till så att den kan bli så bra som möjligt. 
Den är däremot under arbete så ni får inte se den riktigt ännu men jag kommer meddela er om när jag förflyttar mig eller vad man nu ska kalla der för. 
Jag har tänkt fortsätta mitt bloggande på denna blogg medans den andra är under arbete. Jag tror inte att jag kommer ta bort denna blogg efter flytten men inga inlägg kommer publiceras här efter det. Men häng kvar så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0