Utbrott.

Ikväll är det premiär för profilteaterns Utbrott som jag är med i som statist, det kommer bli så skjukt kul! Typ hela den här veckan har vi repat med provpublik och det har gått hur bra som helst! Himla roligt är det också!
Men nu ska jag städa i mitt sum så jag är klar att åka till profil strax innan 6 då föreställningen börjar 7. Efter det far jag iväg till Amanda och stannar där under natten. Egentligen var tanken att jag skulle fara till Djäknegården och var amed massor av folk men får inte skjuts dit så det blir lite svårare. Men jag och Amanda kommer nog har himla trevligt ändå så det gör väl inte så jätte mycket!
Vi hörs kanske ikväll eftersom jag kommer ha med min dator till Amanda och även min kamera. Hoppas ni får en lika nice kväll som jag kommer få!
Har inte tid att hitta någon bätte bild just nu så detta är en istagrambild från i torsdags då jag var på Droskan med min familj och åt alla hjärtans dag middag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0