Sluta tidigt = GYM!

Imorgon börjar jag 9.35 och slutar antingen 12.15 eller 12.50 beroende på om vi tar lunch mitt i lektionen som vi brukar eller går efter schematt som förra veckan, men hur som helst så är det så underbart, endast en lektion och efter det blir att fara direkt till gymmet då jag knappt haft någon tid med mina drivor av läxor och föreställningar på kvällarna efter skolan. Har föreställning imorgon också men det är först vid 6 tiden jag måste vara där så då hinner jag lungt ta ett relativt långt pass imorgon vilket känns himla skönt!
Men nu ska jag faktiskt sova och ta igen lite sömn som jag förlorat under dessa två gångna veckor.
HItttade lite glitter hemma idag så bestämde mig för att vara kreativ och fixa mina naglar som varit ofina himla länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0