Fotografering.

Sitter här och borde egentligen göra engelska men det har jag inte riktigt kommit igång med ännu då jag planerar inför morgondagens fotolektion men några andra som också går den kursen och jag ska för en gångs skull inte bara stå bakom kameran utan låta någon annan fotografera mig, det händer verkligen inte ofta kan jag lova! Det är nästan bara jag själv som står för mina bilder så vi får se hur bra det går imorgon hahah. Är ju som sagt mer trygg bokom än framför kameran.
Istagrambild från imorse då jag satt och väntade på bussen (för andra gången då jag gången innan plötsligt fick ett sms om att första lektionen var iställd och jag började först efter lunch så det var det bara att traska hem igen.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0