Pretty little liars.

Jag älskar verkligen att se på olika serier. jag tror att jag följer 6 stycken just nu eller något liknande. Men den senaste jag börjat följa är Pretty little liars. Typ det mitt lov har bestått av nu när Frida varit i göteborg och alla andra bor så långt bort för att man ska kunna hitta på något spontant. Men jag har inte bara suttit inne faktiskt. Träffade lite olika personer och gick även på stan med Amanda i onsdags och fyndade lite nya kläder och så. Har även fått en ny (eller ny och ny, för mig är den ny haha) säng. Den står för tillfället i hallen och väntar på att bli tvättad och dammsugd då den är lite dammig. Det är en 120s säng och min som jag har nu är väl typ en 90s så det blir lite annorlunda men super!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0