Oliver Twist.

Hoj!
Sitter på min svenskalektion men ett bultande huvud, knappt någon röst och en brinnande hals och försöker läsa Oliver Twist som jag och amanda ska ha med i våran redovisning om Charles Dickens. Men då hon fortfarande är i USA så går jobbet lite segt. 
 
Har känt mig lite småhänging och bara allmänt seg sedan i helgen men jag vill verkligen inte bli sjuk! har två prov denna vecka och behöver all koncentration jag kan finna till det men vi får väl se. 
Tvingade mig till skolan just för att jag jag inte har någon feber vad jag vet men vi ser väl hur jag mår sedan, ju nu mår jag i alla fall himla dåligt. 
 
Men ska försöka återgå till arbetet nu, det är ungefär en halvtimme kvar av lektionen som jag måste klara mig igenom.
Bästa frukosten på länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0