Lov och sånt.

Jag är inte speciellt bra på att fara ut och träffa folk när det är lov egentligen. Det kan bero på att typ alla jag känenr bor ganska långt bort och jag är alldeles för lat för att fara iväg med någon buss eller så haha.
Jag har inte heller haft speciellt bra kontakt med någon utanför mitt hem dom senaste dagarna typ den ända jag har pratat med är min bror och lite med Frida i telefon. så det blir inte så myccket mer spännande intelägg än det här just nu. Frida kommer hem på torsdag och jag får förhoppningsvis träffa henne då sen så har jag bestämt mig för att fara iväg på gymmet imorgon, det var alldeles för länge sen jag var där. Vet inte riktigt var min ispiration har tagit vägen? 
Sen kommer förhoppningsvis Amanda hit imorgon så slipper jag sitta och kolla in i väggen ännu en kväl haha!
Jag och min bror gjorde himla god tacos till middag idag, olyckligtvis så hade vi inga vanliga tacobröd utan fick köra på pitabröd men det funkade ju det med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0