Change.

Idag gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Men för någon månad sedan kände jag att jag ville ha en förändring var bara så less så jag bokade en tid och nu står jag här. Med kort hår.
Men jag blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet och har fått många värmande ord från olika personer som sett mig. Även fast dom först inte kände igen mig, men det gör knappt jag heller så det är kanske inte så konstigt haha!
Före/efterbild. Det ser helt galet mycket mörkare ut på efterbilden men nej, jag har inte färgat mitt hår bara klipp det.


Kommentarer
Linnéa

jag vill gråta så vackert det blev

Svar: Men åh va du är gullig Linnéa!
anna andersson

2013-04-20 @ 08:51:52
URL: http://fantasygalen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0