7 korpar i ett träd.

Jag vet inte ritkigt vad det är men det är nästan alltid på fotolektionerna som jag känner för att sätta mig och blogga.
Det är iallafall dagens sista lektion men kommer stanna kvar på skolan eftersom ikväll är det premiär av 7 korpar i ett träd och jag är med som statist i några scener. Vi har jobbat stenhårt förra veckan. Även i lördags for jag till skolan för att repa ännu mer.
Det kommer nog bli himla kul och jag är grymt taggad även om man inte är någon riktigt roll utan bara lite utfyllnad för scenens skull haha.
 
Jag tog med mig min älskade objektivmugg då jag råkat tappa min som jag hade på skolan i golvet så den gick sönder då den var gjord av porslin och den här är av plast.
Men har redan skrämt några i klassen då även denna mugg flög i golvet och de trodde att det var ett ritkigt objektiv. Så de fick väl en liten mindre hjärtattack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0