The dark knight rises.

Jag måste faktikst medge att filmen var grymt bra, även fast jag inte sett någon batman film ever. Ida fyllde som in vilka personerna var eftersom så jag skulle hänga med lite iallafall. Fast jag hängde ju ändå med bra tycker jag. Det ända dryga med den var att den var så himla lång. Man blev lite rastlös efter typ halva filmen.
 
Imorgon ska jag på "klassfest" eller min klass ska träffas, några ska dricka osv men det blir nog trevligt. Jag ska försöka komma ihåg kameran så jag kan få några härliga bilder på folket.
Tanken med den här träffen är väl mest för att vi är så grymt dåliga på att dra ihop något så nu bara bestämnde några ett datum och sen så har vi faktiskt gått i samma klass i över ett år men ändå är det flera i typ filmklassen som jag aldrig har pratat med utan jag vet typ deras namn inget annat så vi ska försöka lära känna varanda i guess. Men det blir nog nice hoppas jag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0