Synpunkt.

Hoppsanhejsan.
Sitter för tillfället och läser ur min naturkunskapsbok, Synkunkt heter den och är himla tråkigt. Men ska bara läsa några få sidor till och sen så är jag klat!
 
Det blev aldrig att jag var med Frida eftersom hon sov sen hon kom hem från skolan typ. Gissa vem som kommer vara vaken hela natten....(a)
 
Imogon slutar jag förresten himla tidigt. Jag slutar 12.10 om jag inte bestämmer mig för att stanna och äta lunch på skolan, men det gör jag nog bara om det är något gott haha.
Men nu ska jag läsa ut dom här sidorna i boken och sen ska jag krypa ner i min mysa, helt underbart sköna säng och soooova.
Jag tycker förresten att jag är himla vacker på den här bilden, fast...Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0