Pluggar för fullt.

Jag kom hem någon gån vid 1 och har suttit nästan ända sen dess och pluggat om artkunskap. Himla tråkigt om du frågar mig! galet svårt är det också då jag brukar vilja sätta ihop namnet med saken på något sätt ryp en las som fanns med Renlav hette den och den ser lite ut som hornet på en älg typ, så kommer jag ihåg saker, men det är svårt med dom här växterna. Men jag har nästan lärt mig dom nu. Borde inte överplugga för då kommer jag bara glömma bort allt tills imorgon så får läsa lite mer på skolan eller så. typ på lunchen blir nog bra. 




Kommentarer
Amanda

Gilla! (precis som på facebook)

2012-09-13 @ 23:46:45
URL: http://mandilimanda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0