Klassfoto.

Hej!
Är lite sen med uppdataringen idag känder jag. Men iallafall. Idag tog vi skolfoto vilket var himla trevligt då vårat "tema" blev Ingen Grupp I Gruppen. Det är ett litet internskämt i min klass men det blev kul så ni som får skolkatalogen får ju väldigt gärna kolla in min klass, Te2 (Teater 2, inte teknik om ni trodde det av någon knasig anledning) heter den på midgårdskolan. 
Det var förreseten himla roligt att ta den enskilda bilden också då man fick ta först en seriös bild sen kunde man ta en helknasig bild också vilket nästan alla gjorde. Det gillar vi starkt!
 
Satte mig förresten och förde över lite bilder på min skoldator när jag kom hem, men det är som bara ett "tema" eller mer "motiv" så det är kanske inte så roligt. Men då kommer jag kunna göra lite roligare inlägg när jag är på skolan.
Hittade den här bilden när jag höll på och överförde. Kor är bara för himla gulliga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0