Kameror!

Heeeey!
Dagen har varit stårlande bra! Först så fotade vi himla mycket på foto lektionen vilket är hur kul osm helst! Så så så hände det väl inget mer speciellt men det kändes som en bra dag. Det är väl bara fredagskänslan som kryper fram nu. 
Fick låna Lindas kamera under teaterteorin så jag satt och fotade himla mycket. Blömde helt bort att vi hade lektion när jag fick kameran i handen hehehe.... Men efter en stund tog hennes batteri slut så då fick jag återgå till arbetet.
 
Imorgon händer det mycket känns det som! Jag hade planer på att baka en blåbärs cheesecake och sen vid 4 tiden så ska jag fara tillsammans med Ida hem till Amanda, äta gott och se på massa film. Kommer bli super mysigt tror jag! Har aldrig varit hemma hos den tjejen förut så det känns ju lite spännande.
Snodde bilden från Amandas blogg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0