Höstkänsla.

Fick himla mycket höstkänsla när jag kom hem från skolan så jag tände massa ljus inne på mitt rum och släckte lampan. Nu saknas bara en varm kopp te så skulle dagen vara fulländad!
Jag har massor av olika dofter i mitt rum från ljusen nu, vanligt stearin, äpple, apelsin och smultron/vanilj. Sen så har jag nog min parfym som också luktar heheh. Men det känns mysigt.
Jag ska bara önska mig massa doftljus och sånt när jag fyller år så kan hela mitt rum vara fullt av massa goda dofter! 
Det här är då bara en himla dålig webcambild. Men jag orkade verkligen inte leta reda på kameran i detta kaosade rum. Så ni får inte riktigt ta del av den mysiga känslan som finns här.
På bild är det förresten bara 3 av 8 ljus som syns. 
JAG ÄSLAKR MIN "TEKANNA"! Helt GRYMT söt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0