Himla mycket knas.

Nu har nästan alla mina ljus brunnit ut. Men det gör inget för det var ändå dags att släcka dom inför natten.
 
Visste ni förresten att jag förut läste massor av mangaböcker, såg på animeer och jag ritade endast manga, jag kunde inte rita annat det var helt omöjligt. Men sen så tappade jag intresset för hela den baletten men nu några år senare har min vän Ida fått mig att börja se på animeer igen, Jag hade glömt hur fängslande det faktiskt kan vara. Det kan ju hända helt sjukt saker! Sen så upptäcker jag vilka hemka mangor/animeer jag såg/läste när jag var yngre. Jag var typ 9 (?) när jag läste Dragon Ball vilket bara handlar om folk som typ slår ihjäl varandra. Inte konstigt att jag är som jag är... Hör bara på namnet....
 
Nu vill det tydligen inte fungera med att ladda upp någon bild i det här inlägget. Jag som hade en så fin bild att visa er. Rackarns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0