Utklädda på skolan.

Igår så var det ju så att vi skulle vara utklädda på skolan (alla teatrare), men det var mindre personer än väntat som klätt ut sig. SJälvklart var det ju alla ettorna eftersom det var dom som kom med idén. någa 2or och ganska få 3or faktiskt... 
Här nedan kommer bilder på vi i klassen som klädde ut oss. Fast oskar kläddde egnetligen inte ut sig, han fick bara låna min peruk en liten stund och då gjorde vi dom där små gulliga rullarna på sidorna. Men han kunde ju inte stå still tillräckligt länge för att bilden skulle bli bra så har bara två bilder på datorn den som finns här nedan och en annan som är nästan dubbelt så suddig...


Kommentarer
Amanda

Guud vad fina alla var! Önskar att vi i tvåan kunde komma på något liknande när vi gick i ettan, sjukt kul!

Svar: eller hur! Varför tänkte inte vi på det?;o
anna andersson

2012-10-28 @ 10:54:01
URL: http://mandilimanda.blogg.se
frida

AHAHHAHAHAH helvete vad vidrig du såg ut!!!!!!!!!!! HAHHA ÅÅÅÅH såg fan inte att det var du först, lova att aldrig komma till mig mitt i natten och se ut sådär, då kommer jag kissa på mig <3

Svar: jag tyckte jag var ganska söt faktiskt:]FAN VA KUL DET SKULLE VARA! <3
anna andersson

2012-10-29 @ 00:15:19
URL: http://rundbladjonsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0