Tråkiga lov.

Jag måste verkligen börja göra saker på dagarna. Speciellt under lov. Först sover jag himla läge, jag sov till typ halv 1 idag(halv 12 egentligen men låg kvar i sängen till halv 1) och efter det har jag bara varit hemma. Visst jag har städat och grejs, men jag är ändå sjukt trött redan eftersom jag inte varit ute ur lägenheten på hela dagen! Vilket är ganska standard för mig haha!
MEN! Jag har faktiskt några planer redan under det här lovet! Ikväll så kommer Frida Eriksson hit från göteborg och stannar tills på söndag så då är jku egentligen väldigt mycket av mitt lov "planerat" och på torsdag ska jag till Håkmark och hänga med teater/film 1-3or vilket lär bli himl kul!
 
Om ni inte såg det på bilderna från skolan när vi hade klätt ut oss så var jag en porslinsdocka, tänkte bara visa några superdåliga webcam bilder på sminket jag hade.
Hahaha, asså skillnaden då jag har lösögonfransar på ena bilden men inte på den andra. 
Tycker det ser lite naket ut på den nedre bilden, men också himla kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0