Subgrupper.

Insåg idag att jag har pluggat 30 sidor för mycket på naturkunskapen, det kändes ju himla jobbig!
Menmen, vad kan man göra? Då har jag lärt mig lite mer bara.
 
På historian i skolan så ska vi skriva och ha en redovsinning om någon subgrupp, Jag och Ida tänkte att vi skulle köra på Wapanesare då hon nästan är en själv (fast vi uppptäckte sen att så var verkligen inte fallet) så vi har suttit nu några lektioner och sökt fakta. Idag började vi prata om hur våran redovisning skulle se ut och jag är grymt taggad., Det kommer vara så knasig att det inte går! Kan säga en sak, vi ska dansa.
Det är himla kallt ute idag så jag lindade in mig i en mysig film när jag kom hem från skolan hihihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0