Strömpilen.

 
Var på Strömpilen tidigare idag med Frida och köpte tröjan och nagellacken som ni kan se på bilderna ovanför. Jag älskar verkligen det guldiga nagellacket. Helt underbart!
 
Var förövrigt och såg på tyst teater under kvällen med min klass, dom spelade Fröken Julie och den var riktigt bra! Men det var himla svårt att hänga med då jag inte kan teckenspråk, fast tur väl att vi har jobbat lite med manuset i klassen så jag kunde hänga med i monologen som jag fick hålla inför klassen för några veckor sen och på några få ställen annars i pjäsen.
 
Men nu ska jag sätta mig och läsa lite Naturkunskap och sen sova. Skola imorgon och jag missade ju två dagar förra veckan så det är näl några saker som jag måste ta igen från det. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0