Scum.

Scum var farkiskt grymt bra. Inte för att jag är femenist men den var bra gjort och vi fick godis! Skådespelerskan var riktigt bra. Tänk bara att lära in en monolog som är 1 timme och 20 minuter lång. Jag tyckte den jag hade till skolan var lång och den var inte ens 5 minuter. Så hon gjorde ett väldigt bra jobb som lärde sig allt. MEN jag måste också säga att själva pjäsen var grym i sig då man började tänka så sjukt mycket kring det hon sa och att faktiskt nästan allt som var med i pjäsen är saker man tänkt när dom varit som värst hahah(fast lite överdrivna). Jag kan verkligen rekomendera alla att se den om ni får tillfälle. Det är det verkligen värd!
bilden är från google.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0