Plugga?

Hejsvejs!
Idag känner jag mig (som jag sagt till frida x antal gånger idag) som kokt spaghetti. Har ingen ork i kroppen och vill bara falla ihop på golvet, så tror inte det blir någon skola för mig imrgon. Men jag ska använda dagen flitigt och plugga teaterteori, naturkunskap,svenska och engelska var planen. Men på kvällen måste jag till skolan för att fara på en föreställning (scum manifestet heter den) då vi ska jobba med den på lektionstid sen så då måste jag ha sett den och den är ganska slutsåld så det är som min ända chans.
Nu tänkte jag iallafall gå och lägga mig så jag får sova ut. vi får se hur mycket jag skriver imorgon, kanske något inlägg. VI får se helt enkelt.


Kommentarer
Frida B

Känn mig värsta stolt att jag köpt den där one picen :]

Svar: haha, det borde du vara! använder den väldigt flitigt;]
anna andersson

2012-10-11 @ 21:20:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0