Manskören.

Var tillsammans med några i min klass på Östragymnasiet och stod i garderoben medans manskören hade föreställning. Vi fick in himla mycket pengar till våran klasskassa så vi kanske tar oss till stockholm eller vars vi nu ska nästa år! Det var sjukt kul, lite stressigt bara när alla skulle ha tillbaka sina jackor samtidigt så man sprang runt som en galning och blande ihop siffror några gånger osv. Men det var himla roligt iallfall.
På tal om "himla" så har jag fått en av mina vänner att börja säga så hela tiden och hon tycker det är hur jobbigt som helst, jag däremot tycker det är sjukt kul!
Ser lite smått galen ut på den bilden men vad gör man inte? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0