Elefantmannen.

Helllooooo!
Gårdagen var ju lite som den var. Lite kasad mot slutet men annars var den väl helt okej.
Jag råkade typ förstöra mitt knä igår. eller jag tror någon sena eller liknade har hamnat i klämm på något sätt för det gör jätte ont och jag kan knappt stödja på benet....
Men något possetivt idag är att jag fått en gratisbiljett till operan "elefantmannen" om ni hört talas om den, det blir nog trevligt!
Jag vet inte särskillt mycket om vad den handlar om eftersom vi inte har jobbat med den som vi brukar göra när vi ska på någon föreställning. men det blir nog kul ändå!
I brist på andra bilder får ni en bild från för några dagar sen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0