Café Station.

Vi hade det himla trevligt idag på teatern då vi satt på Café Station hela passet och drack te, kaffe osv, pratade och hade det trevligt. Vi skrev även massor och iaktog varandra och så. Det var faktiskt riktigt roligt!
Men däremot så fick jag skynda massor för att hinna med någon buss så jag kunde vara där någorlunda i tid eftersom jag nästan glömde äta middag innan jag for (hehehe). Så det var bara för mig att springa till bussen så fort jag hade ätit klart och sen springa iväg till bussen.
 
Förresten! Hade en himla bra dag på skolan idag. Hade med mig väskan men behövde inte ha med mig dator eller någonting sånt eftersom vi skulle se på film massa. Först skulle vi se klart en film som heter Rosens Namn på svenskan som min klass började på i torsdags och sen gick vi till Idunteatern och såg på 4 kortfilmen som var himla roliga, Speciellt en som hette Ägget. Efter det slutade jag vilket var himla nice!
Men nu ska jag plugga lite naturkunskap och sen ska jag sova så vi hörs någon gång imorgon skulle jag tro.
Lekte lite med min kamera idag och med mitt smink så det resulterade i bilden ovanför.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0