Rep.

Min hand är himla blåslagen och uppsvullen från gårdagen. Kan inte göra så mycket med tummen men annars mår den ganska bra, lite svårt att skriva på datorn osv bara...
 
Imorgon är det hilma roligt rep inför ljusfestivalsinvigningen hela dagen och vi ska även repa på fredag då självast invigningen är just på fredagkväll. Så då ska allt vara perfekt!
Börjar 10 imorgon och de tär ju så himla glad för! Men jag ska ändå sova snart tror jag är hur trött som helst!
 
vi får se när jag skriver igen för det är lite jobbigt med typ 1½ hand....
Det syns inte särskillt bra på bilden men ungefär så ser min hand ut nu. Och min tumme är är dubbelt så stor som den egentligen ska vara..


Kommentarer
Annika

Fin blogg :)

2012-11-14 @ 21:09:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0