Ögoninflammation?

Mina ögon kan ta sig! Dom rinner, svider, är typ rosa och det känns som om dom är typ en mm stora. Har ingen aning om vad det är, kanske någon allergi, infektion eller vad som helt. Imorgon ska jag iallafall förbi på vårcentralen och boka en tid så dom får kolla upp det. Orkar inte att jag knappt kan se då det blir alldeles suddigt när dom ska rinna.... Det kan ju varit det att jag sovit för lite och suttit vid datorn för mycket, men det skadar inte att kolla upp det!
Nu ska jag ta mig en mysig dusch och sen krypa ner i sängen. Har bara svenska(och utvecklingssamtal) imorgon så jag slutar klockan 11 vilket känns himla trevligt!
Har haft mitt hår uppsatt hela dagen så det är lite kaos nu haha.


Kommentarer
gogo:P

Är nästan säker på att det är ögoninflammation. Var försiktig, för det smittar otroligt mkt.

Svar: Men det kändes ju himla jobbigt:(
anna andersson

2012-11-06 @ 11:43:19
URL: http://www.snoflingaan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0