Höstlovets slut.

Nu är sista dagen av höstlovet över. Jag känner mig verkligen inte taggad på att vakna tidigt och fara till skolan och sitta framför en bänk och försöka lära sig något fast man lyssnar ju ändå aldrig så what's the point? egentligen? MEN vi har rep inför ljusfestivalen som är inte nu på fredag, utan nästa fredag och det kommer nig bli himla awesome! 
 
Jag följer förresten massor av olika serier. Men mina absoluta favoriter måste ju vara How i met your mother och The vampire diaries. Och nu för några veckor sen(Typ en månad egentligen) Så kom dom senaste säsongerna ut på båda serierna så nu sitter jag och väntar spänt på att det ska bli måndag och torsdag så det nya avsnittet släpps! Råkade missa TVD i torsdags och glömde faktiskt helt bort det men ikväll har jag sett avsnittet och det var underbart som alltid! 
Nu vet jag att det här inlägget var helt och hållet bara random och att det inte var någon speciell information i hela texten haha. Så den som orkade läsa genom mitt flummande förtjänar en stor applåd eller något!
 
 
Bilderna är båda från google.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0