Himla kul kväll.

Okej, den här kvällen kaosade en aning, men hade grymt kul. Jag vet att det finns massor av saker som jag kommer ångra imorgon(och redan nu) men det tar vi då. Kom hem för bara en liten stund sen och jag är grymt hungrig. Senast jag åt var vid 4 någon gång så det är nästan 4 timmar sen. Eller jag åt lite chips under kvällen. Men nu ska jag ta bort mitt otroligt utsmetade smink och sen så ska jag sova himla länge i underbara säng. 
Ni får ursäkta det här konstiga inlägget men är lite för trött för att blogg för stunden haha.
Typ så såg jag ut ikväll fast på båda sidorna och inte med vitt ansikte. Och även mycket snyggare. Bilden är fårn igår när jag testade hur sminket skulle se ut och så. Men på ett ungefär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0