Forumspel.

Idag har jag gjort himla mycket! Dagen började 8.00 på hamnmagasinet för att göra iordning inför ett(tre) forumspel som vi skulle hålla för några högstadieklasser eller vad det nu var. Men det var himla roligt! Vi fick tårtaaa!!!
Efter det drog jag på stan tillsammans med Rebecca och åt på Subway sen kom även Oskar och hängde med oss medans han åt. Och efter det drog jag direkt hem till Frida och har varit där till typ nu 
så jag har inte varit hemma sedan cirkus halv 8 imorse, därav inget bloggande.
 
Jag ska verkligen försöka blogga mer, och lägga upp mer roliga bilder. Jag har ju egentligen massa knasiga bilder som jag tagit på fotolektionen på min skoldator men dom bilderna tänker jag aldig på. Nu blev det bara en massa rabbel i det här inlägget men så kan det gå ibland. 
Jag hör av mig imorgon någon gång för nu ska jag soooova!
Random bild från We♥it. Men den var fin. Punkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0