Dålig dag helt enkelt.

Idag har jag bara varit trött,less,arg, helt enkelt bara på dåligt humör vilket har gått ut över mina vänner och det känns ju inte bra alls.
Håller även på att bli sjuk igen vilket jag inte tänkt så den här förkylningssaken få helt enkelt hålla sig borta!
Var förresten på vårdcentralen och bad dem kolla min ögon som inte varit speciellt roliga i typ 1 månad men det ända svaret jag fick var "Det kan vara en förkylning eller så. Vänta i två veckor..." blablabla. Så jag får leva med det här ett tag.
Men nu ska jag sova och försöka glömma allt hemsk som hänt idag på grund av att jag vaknade på fel sida imorse. Kändes ju värt osv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0