Casting.

Min skola är så underbar! speciellt då man faktiskt går teaterlinjen. Eftersom att film3orna har ett projekt där dom ska göra en film så får man fara på massa olika castingar på höstterminen vilket är himla roligt.
Så för stunden sitter jag på en casting eller jag sitter egentligen och väntar på att jag ska få komma in. 
Ida och amanda har sprungit runt hela dagen men massor av 9or som är här på besöksveckan, fast dom är ju bara här en dag(elller för/eftermiddag) så dom har lämnat mig lite den här dagen, men jag har dom andra i klassen som kan hålla mig sällskap!
Jag har castingtid tio i så det är ändå en stund kvar skriver igen när jag har kommit hem!
Leo, Amanda, Oskar och Robbin.
Hade med mig min kamera till skolan en dag och oskar hade kanska kul roligt med den. Hittade massa knasiga bilder som han har tagit haha!


Kommentarer
Amanda

Tänker bara påpeka att mitt hår ser otroligt mörkt ut där! :O Sjukt!

Svar: ELLER HUR! Men du fick ingen blixt (blixt.......) på dig så du fick som "skugga" på dig:]Men ändå!
anna andersson

2012-11-22 @ 20:12:05
URL: http://mandilimanda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0