Vattendriven Bil.

Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att jag är frisk imorgon.
Drog med mig frida till min teaterträning för att få lite provpublik, det verkade tack och lov som att hon gillade det hon såg vilket känns super!
Nästa vecka kommer vi ha en lite större provpublik och veckan efter det är den stora dagen med uppspel!
Ni får gärna kika förbi 17/5 kl 17.15 på hamnmagasinet, Svartalådan, Det är gratis för dom som är under 19. Så vi vill tränga ihop så mycket folk som möjligt där inne!
Lite synd bara att de thär är sista året för min teatergrupp för sen går resterande teaterapor i gruppen ut 3an och de tär bara så länga man får vara på hamnis.
Kanske hoppar in i en annan grupp. Kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0