Till Torsdag!

Tänkta bara ta möjligheten i akt och säga att på torsdag kl 17.15 har jag förseställning med min teatergrupp på hamnmagasinet. Vi kommer göra en improvistationsshow typ och det är gratis för alla som är unde 19, så jag tycker att ni gärna får komma förbi om ni har tid, vi kommer väl som max hålla på i 45 minuter skulle jag tro.
Jag vet att det är urusel kvalla på bilderna , men så går det när man hittar dom på google. Det är (om ni inte förstod det) min teatergrupp på bilderna. De två översta bilderna är från när vi repade till "sandlådan", den tredje är bara våran senaste gruppbild. och den sista är från våran förra uppsättning "en ö i valhall", Lägg även märke till Joakim uppe i vänstra hörnet på nederna bilden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0