Somebody that i used to know.

Det är helt sjut va trevlig min helg har varit!
Först igår så var jag ju sundsvall och birsta där jag köpte lite nya kläder(kan visa det senare) sen bytte vi om på E4an vilket var ganska så roligt, efter det spenderades kvällen mad hur underbara människor som helt! Det spårade lite mot slutet av kvällen men inte såååå farligt och sen så sov jag i en sovsäck på golvet( inte det skönaste jag gjort direkt)
Idag när jag kom hem så såg jag ett fint skrivbord som min mor köpte på IKEA till mig ståendes i vardagsrummet så bestämde mig för att storstäda och möblera om i mitt rum. Så nu ser det helt annorlunde ut!
Det blev ju inte speciellt mycket sömn inatt så nu är det dags för mig att sova för imorgon har vi genusdag på skolan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0